Wednesday, January 14, 2009

Hancur Zionis!!!!


Semalam ak coba untuk menghadirkan diri aku dalam satu demonstrasi yang dianjurkan oleh kerajaan negri Melaka dengan disertai oleh pelbagai agensi kerajaan dan juga bkn kerajaan bagi menghimpunkan sebanyak 10,000 orang bagi memb
antah kekejaman israel terhadap sebuah negara yang sejak dari dulu bergolak, Palestin. Dgn bantuan sebanyak hampir 5000 penuntut di universiti ak (UTeM) dan juga para pelajar, pegawai kerajaan, bukan kerajaan, golongan belia negeri da sebagainya, maka, target untuk menghimpunkan 10000 suara itu sudah terlaksana. Namun begitu, adakah suara kita dari sebuah negara kecik ini mahu di dengar oleh dunia, oleh Israel, oleh Amerika syarikat? mahukah mereka mendengarnya? laungan Hancur Israel, hancur Bush, hancur Olmert, hati mati Israel dan sebagainya seakan sia-sia bila terusnya keluarnya berita yang mana Palestin terus di serang secara bertubi2. Ibarat seekor semut kecil bertempur dengan gergasi. Itulah gambaran Palestin. Hampir 1000 nyawa yang tidak berdosa terkorban dan 4000 lagi cedera parah..apakah nasib anak2 kecil palestin? mana masa depan mereka? ak sebak bila melihatkan satu Gambar yang memaparkan seorang anak kecil palestin terbunuh dalam serangan ganaz lagi tidak berperikemanusiaan Israel itu. apa mereka tiada langsung perasaan huminity itu? serangan yang sudah memasuki hari yang ke 18, namun tiada langsung tanda2 bahawa Israel akan Berhenti menggnas..ak masih ingat lagi, ucapan daripada Saudara Datuk Mukhriz Mahathir, serangan Israel itu tak bolh dikatan sebagai perang!! ini kerna, perang merupakan dua pasukan yang mempunyai latan perang, mempunyai pasukan yang lengkap, berada di satu tempat yang lapang dan mereka berperang.





Serangan Israel ini boleh dikatakan sebagai satu tindakan yang langsung tiada perikemanusiaan.Satu pencerobohan secara paksa yang mana telah melibatkan ribuan orang awam, kanak2, wanita, org tua yang tak berdosa menjadi mangsa. Israel sebenrnya langsung tiada wujudnya dalam peta dunia. Kaum yahudi ini dahulunya satu kaum yang begitu Beruntung kerna telah dikurniakan ramai nabi dan Rasul yang telah di utuskan kepada mereka bagi mengajaka ke arah jalan yang benar. akan tetapi, kerna sigfat mereka yang dari dahulunya sombong, angkuh dan bodoh lagi jhail, maka, mana mungkin mereka akan mengikut segala ajaran yang telah di bawakan oleh utusan Allah itu.inilah sifat yahudi. Zionis pula merupakah kaum Yahudi yang telah membuat satu perjanjian di Bukit zion yang mana dalam perjanjian itu, mereka telah berjanji akan merampas tanah Palesti walau macam mana cara sekalipun. Inilah sifat dan peragai orang yahudi. penuh dengan sifat kejam, jahil, tak berperikemanusiaan dan macm2 sifat mazmumah lagi sehinggkan tak terbilang segala sifat jahat mereka itu. Adakah misi meraka kali ini Untuk hapuskan terus rakyat Palestin di muka bumi Ini? Umum mengetahui bahawa di Palestin, terdapatnya Kiblat pertama umat islam sebelum Makkah sekarang iaitu Masjidil aqsa. Allah telah memuliakan 3 masjid di muka bumi ini selain daripada Masjidil Haram di Makkah, masjid nabawi di Madinah dan juga Masjidil Aqsa di Palesti. dahulunya umat Islam sembahyang dengan berkiblatkan Masjidil Aqsa di Palestin. diceritakan dalam sejarah islam, ketika Rasulullah SAW sedang bersembahyang Zohor dengan berkiblatkan Masjidil Aqsa, maka turunya Wahyu daripada Allah SWT yang meyuruh baginda berpaling dan manghadap Masjidil haram di Makkah. difahamkan bahawa Rasulullah SAW solat zohor yang mana 2 rakaat berkibtlatkan masjidil Aqsa dan 2 rakaat lagi berkiblatkan Masjidil Haram. Kini, masjid yang mana rasulullah SAW solat itu dikenali sebagai Masjid Qiblatain (Masjid 2 Kiblat)...itu sejarahnya...akan tetapi segalanya telah berubah sekarang...rakyat Palestin mnderita dan terseksa atas kekejaman Israel...yang tiada senjata hanya mampu membaling batu sahaja ke arah tentera Israel, Rejim Zionis itu...

Baru2 ini, pertubuhan Bangsa2 Bersatu (PBB) telah mengeluarkan satu resolusi yang membantah serangan Zionis itu dan menyeruh Zionis melakukan genjatan senjata, akan tetapi, seolah2 resolusi ini telah dipermain2 kan oleh Zionis dengan memperhebatkan lagi serangan mereka keatas semenanjung Gaza dan kini menhampiri Masjidil Aqsa untuk menwannya...mungkin tidak lama lagi umat Islam akan kehilangan salah satu bneda paling berharga kpd Umat islam dan apa yang pentingya adalah, benda itu adalah maruah umat ISlam itu sendiri. MAsjidil Aqsa itu adalah maruah umat ISlam. Mana perginya pertubuhan negara-negara Islam (OIC)???? mana fungsi kamu OIC bagi membantu umat islam Palesti. Ak begitu kagum dengan semngat beberapa pemuda Palestin yang turut sama dalam demonstrasi smalam, mereka merupakan segelintir pelajar dari negara Arab yang melanjutkan pelajaran di bumi malaysia yang bertuah ini...kata2 kutukan terhadap Olmert, bush, Zionis dalam bahasa arab mereka cukup keras kendengaran, semangat mereka cukup tebal. dalam diri mereka penuh rasa kebenciaan terhadap Israel dan sekutunya US.. munkin kita tidak mengerti degan begitu mnedalalm perasaan mereka, akan tetapi, semngat yang telah di tunjukkan olh mereka itu sungguh mengagumkan!!!! graet spirit!!!Allahuakbar!!!Allahuakbar!!!Allahuakbar...

" Ya Allah...Ak memohon kpdMu, selamatkanlah Palestin drpd kekejaman Zionis, hancurkanlah tentera Zionis itu seperti mana Engkau menghancurkan tentera Abrahah bergajah ketika menyerang kota Makkah dulu dgn burung Ababil...,Amin ya Allah"...

6 comments:

  1. benci israelllllllll...
    ble dorg nk kalah ni???????????????????!!!!!
    gerammmmm...
    tulun r tembak bush ngn olmert tuh!!
    aman die klo dorg mati..
    gerammmm seyh,..
    ni yg rse emo ni..
    klo la org ade senapang,,mmg aim kepale bush n olmert si kutuk tuh..
    bia nyawa ni terbang pon xpelaa...
    gerammmm sgt2...
    mmg nk boikot sume brg yg ade kaitan ngn yahudi laknatullah tuh...
    sbb tuh je yg mmpu org wat kala ini..huhu..

    ReplyDelete
  2. jom p mc d reen...ayie blnjer...jom3...hahaha

    ReplyDelete
  3. ayyie..reen tgh otw boikot mcd ni..isk2..blnja la bnde laen..isk2..pizza ke a$w ke.hehe..=P

    ReplyDelete
  4. haha...tol ker ngah boikot neh...haish....ley pcyr ker?????

    ReplyDelete
  5. ey..ley la...tgh boikot la ni..x tipu pon..x cye mai la cni...tgk reen mkn mcd ke x?hehe...

    ReplyDelete