Friday, April 10, 2009

terLePas bEbanAn...



Hari ini merupakan salah satu daripada hari bersejarah buatku..haha..semalam pom hari bersejarah jugak...firsl skali aku nak ucap takziah kepada en. pijie dgn en.kuden kerana team Liverpool mereka kena ayam ngan Chelsea.kat anfield lak tuh..haha..gelak sakan aku, rasa nak berguling2 depan diorang..itu ler, asyik kutuk team aku jerx, skali kena ayam kat Anfield. Walaupun aku bukan suka sgt team Chelsea tuh, wlaupun rumate aku fan Chelsea yang teramat fanatik sampai nama dia pom dah jdik Jose Ajinho, tapi jiwaku tetap pd Man Utd...chaiyok3 man u...haha..


dah2, habis pasal bola..apa yang aku nak citer kan kat cni ialah sume keje aku dah beres, snknyer diri ini merasakan. Begitulah saban sem, memg sume keje akan ciap walaupun ianya dilakukan last2 minutes, kepenatan memang terasa, tp dalam kepenatan itu, ada kegumbiraan. Tapi kan,bila aku peratikan semalam, tyme aku lepak atas katil sambil guling memikirkan solving untuk BEKG 2323 itu, mcm2 reaksi atau kerenah member2 aku yang aku tgk, bermula dengan muka tensen krn duk pikir nak ciapkan report y akan dihntar hari nih, dan juga report pjek BENM (micro-p)..hehe..


muke sedih duk wat esemen..


cthnyer cik pijie,dengan muka seposen die datang bilik aku, amik kertas A4 aku (tapi dier Mtak dulu sblm amik, mtk dlm YM) pahtu terus berlalu begitu shja tnpa sepatah ckap pom, dpd air mukanya aku sudah mengerti bahawa dirinya pada masa itu penuh dengan keserabuta, bgtu halnya jugak tyme dier mai amik soklan BEKG pg td, dhla dtg dengan muka xbasuh, bwak selimut lak tuh, hesh...kesian aku tgk member aku...status YM yang jdik mangsa pabila sume status menunjukkan bahawa mereka sedang sibuk menelaah assgnment yang xciap lagi..huhu...aku hanyalah sekadar memerhatikan sahaja...weeee^^^...

kekecewaan pasal msalah personal msih lagi menebal dalam lubuk hati Nih...heshh..kena balik kampong aku nih..huhuhu...tenang siket..cewahh..final dah dekat, hurmmm...ntah mcm mana la nati ekh...tunggu je lah,study3...chaiyok3...

p/s* cik pijie jgn emo ekh..hahahaha

5 comments: