Thursday, March 19, 2009

piKiR??maUluD??sAkiT KpaLe?aiR??apa suMe iNi???

بسم الله الرحمن الرحيم

hesh...aduyaiii..macam2...eh2..luper lak nk bagi salam..huhu..salam sumer..Assalamuailaikum...hesh..xbek mgeluh, tp ni lah manusia, bile ader jerx masalah atau berada dalam kesulitan sering kali kita mengeluh,hurmmm...ape sumua ini??bukankah nabi menyeru umatnya supaya lebih banyak bersabar jika kesusahan menimpa..sabar itu separuh daripada iman..tapi inilah manusia,bukan sempurna,kadang2 aku pum mengeluh jugak kan...well..yuot...korang mesti perasan Kan tajuk entri aku kali nih agak pnjang...mcm2 "???" ader...iskh3...ape mkna d sebalik sumer Ini erk..hohoho..

.untuk pengetahuan korang,yela memndangkan cuaca sejak Kblkagn nih xmenentu, bgtu jgak la dgn aku, kdg2 cerah(gumbire ler tuh), kekadang mendung dan redup(kesedihan)..kekadang terik(ngah pAnas,jgn bikin gua hot n hot lg)...n kekadang hujan renyai2(ops...blog nih dah xder lagi..xgentle r nangis bro...)



mendung???

minggu nih rase cam perit,pedih,sedih,gundah gulana,penin yanG seterusnya membuatkan diri ini ntah r...xreti nak citer...huhuhu...Allah sedang menguji hambanya...sejauh mana imannya...btol x??/sabau jerx..sabau2..(aper y aku tulis ni ntah...)sbnrnya xder mud nak msukkan entri baru nih,tp rase nih nulis jerx kan..well..ak sbnrnyer ngah pikir asggnment y Ntah ke mna, design baju grup GMS lagey..nak balik kampong..waaa^^^..n so on..korang bg r cdgn per y aku nk ltak kat dpn nih..aduyaii..



bajuku..bajumu jua...designKu??

tnyer Cik pijie,dier bagi jwapan y mcm budak tbika Pom ley pikir..korang ley byangkan kan aper jwpn dier..hesh..mentang2 ader Blog baru...hohoho...(blog lama membuatkan dirinya terkenal d seluruh UTeM,2 Tkar blog baru tuh...hahaha)...tadi tepon kat uma kt kmpong..tetiber akak aku y Agkat,heran gak,tnyer2 uper-upenyer mak aku wat majlis maulud Kat umah,aduyaii...msak plak besh2...sob3...sedyh xley blek..huhuhu..nk join gak..lag sedih ak d buatnyer...hurmmm..duk jauh kan...apela mak aku msk..sdpnyer..nyummm3..lapau Plak..xtake Lunch agey..huhu..



setitis air bgtu bermakna bagiku...hargailah air kita..wah2

dah r...mlas k bebel agey...jp g nk g kayak lak...nseb bek ayer dah ader...bgus x aku arinie pegi smyg suboh kat msjid???hehe...ciap mandi agey...wawawa...cipot pnyer..air xder smlm...sabau jerx..nama jerx tempt ayer keroh..tp ayer putus gak...panaz2,,dah2..nk g klaska plak..tp cam nak ujan..hurmmm..kesudahannya???

No comments:

Post a Comment