Friday, February 13, 2009

minGgu yAng mEmeNatkan!!!


بسم الله الرحمن الرحيم

Salam semua...minggu yang memenatkan,itulah yang dapat aku konklusikan sepanjang minggu ini. 4 lab session ( micro-p,networking,instrument & control) dan juga 2 test yang telah membuatkan otak aku berpikir secara kreatif dan juga kritis,huhuhu...lumrah hidup seorang pelajar. tekanan itu sudah biasa bagiku sehinggakan menganggu sedikit emosi aku, sedkit sensitif mungkin kerana merasai kepenatan itu lalu ku lepaskan semua kepenatan dan stress itu melalui beberapa gol masa maen futsal,hahahahaha...puas aku...wachaaa!!!akan tetapi,minggu yang mendatang menjanjikan seribu kepayahan dan juga kesibukan, di tambah pula dengan kursus pendawaian elektrik yang akan aku n kawan2 aku hadapi bermula 7 Mac,14,21,28 dan juga 4 April,setiap sabtu kat seremban...yuhuuu,


fakulti aku...

boleh la aku pegi seremban...besh2..:-)..campur dengan assignment, mini project BENM lagi, test System E, Networking dan juga control. Ish, boleh wat aku tertekan camnih, namun begitu, kita kena pandang positif dan look forward ini semua...huhuhu...ni semua adalah demi masa depan kita, dan ini juga adalah amanah dari mak bapak kita yang mahu melihat anak ini berjaya. Itulah tanggungjawab kita semua sebagai pelajar dan juga manusia.ntah paper la yang aku mrepek nih...udahler..nak wat report Instrument nih..hesh...okay...jumpa d lain masa dalam..."Cinta di Bumi Anbia"...nantikan kemunculannya...yuhuuu...

No comments:

Post a Comment