Monday, December 21, 2009

urrmmm....????

SAlam sumer...dah lama sesangat aku xhupdate blog..mcm tuh jugaklah degan member2 aku ya len, xie,nasri, ajinho, ajemi nobita, encik uwwaiss dan sebgainya. Mungkin cik reen jerx yang sempat. hoho...dikesempatan ini, nak pohon bebanyak ampun dan maap la ekh. Biasalah, adat jadik student nih, dulu2 bz Ngan assignment,hbis assgnment, muncul pulak stdy week, hadoi. dahla jdual exam kejam cam ape, hari2 exam,cam aku nih amik SPM la plak kan.adoiyaii.Hbis final (14 Nov) sambung lak ngan kem Li kat Asahan, ingatkan dapatla kitowang tdo dalam blik aircond kerx, last2 PLKN lak jdiknya.bersyukur Jerx dengan apa y dapat kan. hbis kem bwu la dapat blik umah kat kg.huhuhu...tupun aku balik lambat.tggu family mai amik..pahtu tibalah masa yang tak berapa ditunggu2...

jeng3...

Industrial Training selama 5 bulan stat pas raya,on 30nov til 16 april2010..adoi..aku pom dengan bangganyer dengan Muka Y xberapa skema melangkah ke SANYO Automedia Sdn. Bhd. (SAM) kat penang tuh..huhu...mcm2 menda aku alami semasa aku kat sini.Maklumlah, new environment utk aku. tgk org wat kejerx cam robot jerx...

tambah2 kilang jepon lak..hoho..tp ok la utk aku, kadang2 penat dowhh rasa, tp kekadang Buhsan pom ada bile xder kejerx..bertenet lah aku kat cni..hahaha...tuh Y dapat hupdate nih..kira nih masa free ar...ok r...later aku cuba utk upload gambar2 aku kat SAM nih..k...c yaaa...bubye...


ps** bile duwit nak masyuk nih...hahaha...???
         bile lecturer nak mai tempat aku nih...???
         bile...errr...errr...????

1 comment:

  1. hehehe..yela,reen dpt hupdet sbb reen tade LI mcm korg...reen LI kt uma je..jdi surirumah yg membina lemak..hahaha

    ReplyDelete